Thursday, February 08, 2007

Holberg suitten

Fortsatt syk og de to siste dagene har det vært utrolig kaldt her. I dag regner det,men det er nesten så det snør. Fryktelig guffent vær er det i alle fall...
Jeg har ikke vært på universitetet siden tirsdag pga at jeg er syk og måtte skrive ferdig essayet mitt om amerikansk utenrikspolitik under den kalde krigen.

Dessuten har jeg bestemt meg for å trekke meg fra history society både fordi det gjør meg enda mer stresset, men også fordi det er så dårlig organisert og ingen tar ansvar for noe som helst. Alle er så opptatt med alt sitt, og ettersom jeg ikke har noen autoritet til å gjøre ting så kommer jeg heller ingen vei. Ah, har i alle fall skrevet et oppsigelsesbrev ( heter det når det er fra frivillige organisasjoner også?) så leverer jeg det i morgen og forbereder meg på å bli forhatt for resten av året. Too bad - min helse har faktisk prioritet.

Ellers så er tyskeren i hus, men portugiseren trakk seg fra rommet pga at Marco ikke har betalt gassregningen og "too many doggy things" - fordi gutta her ikke vet hvordan ting funker. Argh, håper Marco og Dominic finner noen innen neste mandag. Dessuten er jeg ikke så begeistret for han lenger, han er sexy men ganske dum, ikke overraskende.

Begynner å bli lei av dette her, har et essay til som må skrives innen neste fredag. Så lørdag blir det teaterøvelse og deretter bibiloteket resten av dagen.

No comments: