Tuesday, April 04, 2006

un peu, à la folie, pas du tout

Endelig tilbake etter nesten tre uker med galskap, ferie, besøk og Madrid-tur. Føles bra og treffe all igjen, bortsett fra at eksamen nærmer seg, og jeg fortsatt ikke finner til til å gjøre alt jeg skulle ha likt å gjøre. Vi har virkelig blitt one big happy family now, Ildico og Peter er falt totalt for hverandre og Ildico har nå kommet opp på listen over folk vi vil bo sammen med neste år. Gerard også faktisk, ti minutter siden, men jeg må snakke med de andre om det. Det hadde vært mulig å finne et stort hus med plass til mange! Dessuten har jeg en ide om at det kommer til å bli litt billigere også! Satt ute i fellowsquare og nøt solen i timesvis i dag, not much studying done der du. Men det var deilig!

Skal treffe Martin igjen på torsdag morgen.

Det er årets siste vtp i kveld, og i morgen skal vi på årets største dobbledate:
Aidan og Hillary
Peter og Alison
Conor og Ildico
Jeg ender opp med Gerard, jeg da... Blir moro!

Winterbottom is going to be there! Aidan fikk sneket seg inn på pressekonferansen til og med.

No comments: