Tuesday, September 26, 2006

La Camisa Negra

Har vaert daarlig til aa oppdatere her i det siste, ettersom jeg gaar og haaper paa at vi skal faa internett hjemme snart. Tok det pent denne helgen her, nemlig.

Loerdag var jeg paa MMA konkurranse med Ildico for aa se paa Conor banke skiten ut av folk. I den anledning traff jeg Patrick som hadde gaatt paa INSA i fjor og som kunne oppdatere meg paa alt som hadde skjedd i Vieux Lyon det siste aaret. Han bodde ogsaa i Geneve til han var 14 aar, foer han ba om aa bli sendt til Irland for aa gaa paa boarding school. Conor kom paa 4. plass og vi var ute og feiret hans 21st den samme kvelden.

Soendag handlet jeg alt som trengs til Sushi paa morgenen, hadde lunsj med meg selv i Georges Street Arcade og moette Conor og Eoin for en pint utenfor Major Tom's. Vi var sammen hele den ettermiddagen fordi Aidan ble vaerende igjen paa the Porterhouse med Dennis. Deretter laget jeg sushi hos Pete, med varierende hell men alle ble mette!

Dessverre fikk jeg i meg noe jeg ikke taaler for jeg ble vaerende hjemme og sove hele gaarsdagen. Endte det hele med en 2 timers gaa tur i nabolaget og ned til havkanten, med nydelig solnedgang. Dessverre var det lavvann og lite sjoe aa se.

I dag er jeg tilbake paa universitetet og skal kanskje en tur paa nasjonalbiblioteket med Aidan for aa see paa portretter av Ibsen.

No comments: