Thursday, February 09, 2006

I am not like them that can pretend

Think I am just happy...

Gårsdagen tilsvarte alt som var ille i verden, i alle fall den verste dagen hittils i februar. Jeg våknet opp med irske ordtak på armene og hadde ikke lyst til å gjøre noen ting. Deretter hadde jeg en time med Patrick Walsh og jeg fikk han til å føle seg verdsatt i kanskje tretti minutter så da ble dagen bedre. Dessuten var det skikkelig fint vær og litt varmt. Aidan og jeg spiste lunsj ute foran the Book of Kells.
Det endte godt i alle fall, oversatte websider i to timer før jeg slappet godt av med " Chocolat" , som fikk meg til å bli nostalgisk over Frankrike.

Aidans venn sa at jeg i alle fall ikke hadde gått på finishing school og Conor sier at jeg snakker som en sjømann. Det er jo det jeg er innerst inne, en tannløs sjømann som seilier på de syv hav med en flaske rom mens jeg synger sjanties. Bare jeg kunne hatt Hilde med meg...

Viste Aidan filmene mine i dag og jeg vet ikke hva slags inntrykk jeg gav. Han lo av at alt var på norsk og han syntes at jeg passer mye bedre med kort hår. Jeg ser visstnok veldig ung ut med langt hår, til tider i alle fall! Nå gleder jeg med til Hedvig og Lars Ole kommer.


I morgen kveld går turen til Edinburgh og jeg håper at det blir et deilig avbrekk i hverdagen. Eoin og Christine skal i alle fall dra og masse 2nd year folk. Tror Feilim skal ta turen dit og da kan jeg sikkert bli kjent med enda flere.

History night out i dag på Doyles.

No comments: