Tuesday, February 14, 2006

My funny valentine...

Tilbake fra Edinburgh nokså trøtt, men glad for å ha hatt en flott helg. Kjøpte en "brilliant, turqoise 70's evening dress" i en brukthandle på the Grassmarket og spiste en frityrstekt marsbar. Sistnevnte var verdt, men aldri igjen tror jeg. Mange nye venner, hyggelig skotter overalt. Igjen ble jeg tatt for å være fra Kerry...

Vi har fått en ny venn, Nicola som helt sikkert kan skape mange spesielle øyeblikk fremover. Hun studerer psykologi og er fra Castleknock. Aidan liker henne veldig godt, Pete tror ikke at hun liker ham i det hele tatt.
I dag var OL, og biathlon, men jeg rakk ikke se det med Rolf. Må reise hjem og rydde og spise litt mat snart. Har noe å lese.

I morgen skal jeg til opptikker og få linser igjen! Håper det blir bra. Før det skal jeg få tilbake essayet mitt om Axel Oxenstierna og det kommer ikke til å være like flott.

No comments: