Friday, March 24, 2006

I feel my love could change

I never knew what made it so exciting...

Det regnet så mye i dag morges at jeg mistet all motivasjon for å reise inn til byen tidlig for å lese. Ikke engang Duty Librarian... Far vekket meg halv åtte og jeg sov til ti før jeg hadde frokost med Ildico. Dro inn kvart over tolv for å følge Aidan til bussen (han har reist hjem til Loughrea for helgen og kommer tilbake på mandag) i fortsatt øsende regnvær. Han var igjen kledd i matchende grønn og brun outfit, i den grønne hettegenseren jeg elsker! Han hadde invitert meg for å drikke kaffe, men jeg syntes det var litt for tidlig på dagen til den slags aktiviteter.

På vei tilbake fra bussholdeplassen nede ved elven gikk jeg forbi et reisebyrå å drømte meg til varmere steder og ferie. Så kom jeg på at jeg skal jo reise til Madrid neste onsdag, og ikke har noen grunn til å klage! Det hadde vært morsomt om man kunne fått til en tur til Istanbul også! Spise en Sub med Ildico i røde sofaer utenfor Edmund Burke og snakket om menn og spesielt irske menn.

Det hjelper ikke mye med røde gummistøvler når regner oppover. Nyter uansett regnet, det er så deilig å bli våt når man kan bli tørr igjen!

Stille og rolig fortsatt, etter at Lars Ole og Hedvig reiste i går. Jeg var på biblioteket til klokken fem og satt ved siden av hun utrolig pene norske jenta på andre året. Hun røyker, så det var et skikkelig drawback. Husj. Har fortsatt en del å gjøre, men ikke tid til noe omtrent. Må nok reise inn for å lese i morgen også. Søndag kommer Gerard, som har fått seg jobb i en local butikk i Longford tilbake og vi skal se på Pride&Prejudice- for å fortsette vårt ' vi ser på film' vennskap.

Argh, jeg glemte memory sticken min hjemme i dag, hvis ikke ville det ha kommet mange morsomme bilde fra St. Patrick's Day opp her... Legger dem ut senere.

No comments: