Thursday, March 02, 2006

An Phailistin

Aidan gav meg en CD med 171 sanger i går. Noe av det hadde jeg faktisk fra før, annet var ren galskap og sangen om Palestina var der. Hvor langt har det ikke gått når man faktisk synger pro-palestinks propaganda sanger på gaelisk?
Lettere forvirret for tiden, vinteren har kommet tilbake og det er steinkaldt her nå. Avisene skriver kun om opptøyer og alle vil gjerne ha noen å kritisere, andre prøver å finne noen som kan ta på seg skylden og opinionen klarer ikke helt å bestemme seg hvorvidt politiet er helt eller syndebukk i denne sammenheng. Har min aller siste tutorial i morgen, eller to av dem faktisk og jeg må innrømme at det kommer til å bli deilig. Har eksamen om ikke alt for lenge, den 14. mars og må nesten lese litt økonomi innen den tid.

Mac computere er best. Uten protest. Fasten har startet og jeg torde ikke gå til kirken i går likevel.

No comments: