Saturday, June 24, 2006

Det är tuffa tider...

Sesongens første guiding gitt greit nok. Hadde overraskende mange på guiding, 26 alt i alt. Hyggelig å være tilbake på Krokstrand, sommerparadiset hvor noen merkelige og ustrukturerte mennesker fra Fredrikstad giftet seg. Men moro var det i alle fall. I dag morges fikk jeg minuttshoppet en hvit topp og litt undertøy, og jeg kom ikke alt for sent hjem. ¨

Aidan driver med filmanmeldelser for Film Ireland denne helgen, og jeg må bare finne meg i at det er andre som vil ha en bit av han også. I morgen er det bare 30 dager igjen til vi sees!

Det var 3 stk fra single honours History som strøk på eksamen, og tre stk som hadde strøket på i alle fall en eksamen. Karen, som er kjempegal klarte å få en 2.2 med et gjennomsnitt på 58. Jeg får vite historie sensuren på mandag. Det er jo bare det ene minuttet man får vite det, for det er jo ingen vei tilbake og intet man kan gjøre med nå. Det er så raskt over.

2 comments:

malou said...

Tider, Ingeborg, tider... Varför är dom så tuffa??

Ingeborg said...

Vet du, da jeg fant ut at jeg hadde skrevet det feil tenkte jeg at nå kommer Malou til å rette på meg og at jeg måtte rette på det, og det skulle jeg gjøre nå. Men det var for sent.

Det är tuffa tider när man står brevid som en drömmare. Men jeg klarer meg og jeg skal rette på det nå!