Sunday, March 11, 2007

For å drepe på en søndag.

"Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den" og lister navnene deres. Etter det er gjort skriver han eller hun en kommentar i bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er blitt "tatt" og at de må lese bloggen til den som "tok" dem for mer informasjon."

- - -

1.Jeg er utrolig redd for rotter. En gang bodde det en i leiligheten min i Lyon og jeg torde ikke gå inn på badet.
2.Jeg drikker utvannet tranebærjuice til frokost.
3.Jeg elsker å danse i regnet og gå inn og drikke noe varmt etterpå.
4.Jeg er sykelig opptatt av polhistorie
5.Jeg har aldri vært i verken Bergen, Trondheim eller Tromsø.
6.Jeg elsker rare språk!

Jeg kjenner ikke så mange som blogger... Anne, Anna, Linn (er hun tatt allerede) hmmm.

No comments: