Sunday, March 11, 2007

The minor fall, the major lift.

Ettersom livet mitt ikke er så spennende lenger, har jeg nå tid til å oppdatere bloggen min litt mer i detalj. Dessuten virker det som om den blir på norsk igjen, i alle fall for en liten stund.

Så det ble ikke noe mer med Conor. Likevel er jeg mer enn opptatt med å ordne køen. Fredag var jeg hos Alex (tidligere housemate fra Italia, kjent some "Nice Italian") og spiste nydelig mat og drakk Capernet Sauvignon. Dessverre rakk jeg ikke det siste toget hjem, så jeg ringte Pete&Aidan som var på Messrs og joina Paddys bursdagsfest der. Jeg var virkelig the Queen of the Dancefloor, og danset masse med Lorenz som viste seg å være en god danser. Aidan viste også frem sine beste kunnskaper før han plutselig forsvant. Svingte meg også med noen andre europeere.

Lørdag hadde jeg planlagt å jobbe med essay men kom aldri så langt, bare var hjemme hele dagen og spiste lasagne med Dominic og de tyske jentene så jeg døde sakte men sikkert i løpet av ettermiddagen. Deretter spiste jeg kinesisk med Catherine i værste plastikk-kina i Moore St og møtte Felix på O'Sheas ... og ja, jeg gikk halvveis hjem i dag morges klokken 10.00.

Møtte en sveitser som jeg nå skal sende en email til!

No comments: