Thursday, January 18, 2007

It's a mad world

Jeg har visst deltidsdysleksi. Eller bare ser dårlig. Hvilke andre unnskyldninger har man for at man ikke lenger behersker morsmålet?!

Dagen i dag var lang og tråkig, men endte godt. Felix har hatt vannlekasje i leiligheten sin, så vi endte opp med å spise på Milano in the IFCS. Helt kurrant mat, jeg fikk en lite imponerende salat med alt for mye mayonnaise og sitron på. Vi skal treffes snart igjen, for hvitvinen ligger på kjøl!

BC Film gikk ut på å diskutere Bergmannfilmer, og det var omtrent bare Aidan, hun gamle damen som blir så emosjonell og undertegnede som hadde noe å si. Det var litt kjipt, men jeg tror at det blir denne filmen jeg skal skrive essayet mitt om. Barnaby sa han kom til å rette alle essayene våre til han pensjonerer seg fordi så mange folk var registrert for BC Film, men aldri dukket opp. Det er jo lov til å ta et hint?!?

Så i morgen skal vi ut å feire at Aidan kom inn på Ben Gurion University og at Conor har dratt til Nederland. Har invitert litt forskjellig personer, så håper det blir hyggelig. Sin É, har ikke vært der siden september.

Det regner i Dublin.

No comments: