Monday, January 01, 2007

Happy, Happy New Year 2007

Den første posten ble så kjedelig, så nå kommer en redigert variant!

Med 23 til bords, i alderen 6 til 83 år sa vi farvel til det gamle året med koldtbord, partyhatter og serpentiner og ønsket det nye året velkommen med enda mer allsang, champagne og hjemmelagede raketter. I år som alle år før, ble beritmathisenrakettene ingen stor suksess, men vi fikk nyte godt av alle de andre fra hele sentrum, nordover samt Knardalsåsens fyrverkerier. Vi hadde full pomp og prakt, ballonger og adjectivhistorie som alltid og både mine og mine foresattes venner så ut til å trives stort.

Kveldens vinner var vernebrillene som min kjære stemor hadde hentet hos optikkeren, alfa omega om båret sammen med en partyhatt eller tre! Skulle ha limt inn bilde, men det viste seg å være for stort... Deretter trakk vi inn i varmen igjen, drakk litt mer champagne og den siste gjesten forlot oss i dag klokken halv tre. Nyttårskonserten var en større suksess enn hopprennet som i år foregikk i regnvær.

Heldigvis så var det i alle fall 23 store smil klistret på hele kvelden og alle så ut til å hygge seg.

På fredag reiser jeg igjen, hvis jeg husker det da...

No comments: