Saturday, December 30, 2006

Another year's over...

Det virker som om jeg ikke har noen grunn til å oppdatere bloggen min når jeg først er hjemme på ferie, men det er jo egentlig bare sprøyt. Det skjer så mye her at man kanskje prioterer litt annerledes enn jeg gjør i hverdagen og jeg kan jo ikke kjøre mitt eget løp i like stor grad ettersom jeg er avhengig av alle andre for å få dagen til å gå rundt mens jeg er her.

Har overlevd julefeiring og familiedrama så langt, kun nyttårsaften som gjenstår og jeg ser ingen grunn til at det heller ikke skal bli en suksess. Skuffelsen om at det ikke kom noen snø har jeg bearbeidet med mangt et foto av det rimbelagte nabolag selvom det ikke akkurat hjelper på humøret at det er øsende regnvær i dag. Da er det bra man har sjokolade, rød vin og gode venner.

Fikk omsider klippet håret, men ikke så kort som det var i sommer. Godt å variere litte grann også. Føler meg klar for å reise tilbake til Dublin nå, det skal bli deilig å få kommet i gang med litt hverdagsliv igjen også.

1 comment:

malou said...

Hinner du komma hit en tur innan du åker? Börjar jobba imorron, men är hemma på eftermiddagen!