Saturday, December 09, 2006

Welcome Back

Nå er jeg tilbake i Clontarf igjen etter å ha vært hos Aidan siden tirsdag. Det var meningen at jeg bare skulle være noen dager, men i kjent stil ble jeg værende helt til i dag. Masse god mat og lange morgener har det blitt og vi har vært sammen hver eneste dag i nesten en uke ( med untak av forrige lørdag da TJ var her en tur ) og jeg håper Aidan ikke har blitt lei av meg enda. Sheila har vært i New York denne uken, det er derfor jeg får lov til å komme til Clonsilla på en ukedag.

Det regnet mesteparten av uken og i dag har vinteren slått til, veldig surt og kaldt her. Torsdag hadde vi en gjesteforeleser fra Cambridge som snakket om hekser i East Anglia på 1600-tallet med dessverre møtte bare 10 stk opp. De gode gamle og trofaste samt årets første fra the Hamilton, Ronan som studerer Theoretical Physics. Prof. Gaskill gav Aidan boken sin gratis til og med, jeg lurer på hva han har som sjarmerer disse akademikerene?!

En god nyhet er at jeg filmen jeg hadde i Samoca cameraet mitt faktisk ble eksponert og det var mange bilder der. Dessverre er det fleste av dem ut av fokus og litt rare,men det funker i alle fall. Bildene ser ganske gamle og rare ut, men håper at noen av dem blir bra til slutt. Vi var bare et par timer i mørkerommet denne gangen,men prøver igjen neste uke. Håper jeg får fremkaldt de to bildene som jeg har villet gi i julepresang.

I kveld er det Jasons bursdagsfest og Aidan er på konsert med Dennis og Aiders ( tror egentlig hun heter Aideen,men...) Jeg er invitert på middag hos Ildico i alle fall. I morgen skal jeg på kino og se på the South, tror det er en film om Shakleton.

No comments: