Saturday, December 16, 2006

Day of Days.

Solskinns dag i Dublin. Alex og jeg gikk gjennom East Wall på vei til the IFSC og julemarked hvor vi møtte Ildico og senere Conor. Men festligst av alt var at jeg møtte Bente Lilledal og hennes man Jan Gunnar som var på helgetur i Dublin før jul. Det var nesten litt for mye av det gode, og Alex og Ildico brukte to min på å finne ut at jeg kjenner hele verden, og at jeg kjenner dem over hele verden. Julemarkedet var så som så, de selger i alle fall Swedish Waffles og mulled wine så da var jeg fornøyd også. Fikk kjøpt en julegave til Ellen Cathrine i alle fall.

Ettersom jeg ikke har fullt så mange venner som alle andre og ingen av dem inviterer meg på fest på en lørdagskveld, satt jeg hjemme i aften sammen med Alex og så på Band of Brothers. Det er noe av det beste jeg har sett i det siste, for å være helt ærlig og jeg kan bare ikke vente på å se neste episode.

I morgen er det den tredje søndagen i advent. Kanskje jeg tenner et lys, kanskje ikke. Det er i alle fall advent på innsiden av meg så da får det vel heller være med resten av julestemningen. Julemarkedet hjalp på litt, men jeg synes fortsatt ikke det holder. Har bare to dager igjen før jeg skal dra. Håper jeg husker det. Fikk en email fra Ryanair i dag, så - men det blir spennende i alle fall!

No comments: