Tuesday, December 05, 2006

Tjejsnack week 49

Bare tre uker igjen av året. Unbelieable.

Inredning

* Hur skulle du beskriva din inredningsstil? (Lägg gärna in en bild från ditt hem)
Spartansk og bestemor-aktig. For å være ærlig så er det ingen stil her. Venter med den slags til jeg får mitt eget, eller et sted jeg skal bo litt lenger...
* Hur mycket pengar spenderar du varje månad på inredningsdetaljer?
Absolutt nada.
* Ditt bästa inredningstips?
Jeg har ingen peiling på innredning, at all at all. Liker ting som ikke er altfor minimalistisk.
* Vilken är den värsta inredningstabben du gjort?
Nå har jeg aldri innredet noe som helst annet enn kanskje en liten hytte, så har ikke gjort noen tabber.
* Vad vill du helst ha till ditt hem just nu?
Ettersom det er sparansk så kunne jeg tenke meg en vannkoker. Mest av alt. Deretter kanskje en brødrister og annet kjøkkenutstyr.

No comments: