Tuesday, December 05, 2006

I am freaked out

Vi har siden oktober slitt med et søppelproblem. Søppelkassene våre har ikke blitt tømt på ukesvis og etter at vi kontaktet the City Council fikk vi beskjed om at det er utestående søppelavgifter på huset fra fire år tilbake... Det er jo et problem som dessverre har blitt vårt problem, og som egentlig ikke burde være det. Landladyen er altfor busy så vi venter på at hennes sønn, den reddende engel Geoffrey skal komme å tømme søppel her. Det har han gjort en gang, uten at noen var hjemme og han fikk bare med seg den ene plastsekken som sto ute, og ikke resten som vi hadde inne. I dag har jeg gått hjem fra skolen for å vente på at han skal komme og hente resten...

Kjøkkenet måtte vaskes og jeg satte i gang helt til jeg innså at den store søppelbøtten vår på kjøkkenet er full av hvit mark og jeg freaked out. Føler at det kryper på kroppen min her nå, skikkelig ekkelt. Håper mr. Wright kommer snart, slik at han kan hjelpe meg.

No comments: