Tuesday, October 17, 2006

En ganske så grå dag...

Ettersom jeg ble slått av et anfall av insomnia i går kveld, sovnet jeg ikke før klokken var 2.30 og som et resultat av dette våknet jeg heller ikke tidsnok til å være på skolen til klokken ni. Spise Marcos 99c biscuits som han kjøpte da han var deprimert fordi han ikke har noen kjæreste til frokost. Selvom jeg allerede hadde prøvdt å finne muligheter til å veklse penger på, bestemte jeg meg for at jeg skulle gå til skolen i steden. Det regnet jo ikke, så jeg kom meg tørskodd inn til klokken ti. Skjebnen liker å leke med meg, så møtte jeg Aidan og Pete på vei til biblioteket og i stedet for lesning ble det kaffe i the Buttery.

Spiste lunch med the two of'em og Guilia og vi diskuterte filmteori og interpretations før vi gikk på biblioteket. Møtte også Ildico litt senere for å diskutere hvordan vi hater Trinity og legge ut om våre problemer med irske menn. Så var jeg sint på Aidan en stund og deretter ble jeg blid igjen og så dro jeg hjem.

I morgen er det atter en dag og jeg skal undervise Malcolm fransk.
Hurra!

No comments: