Monday, October 23, 2006

Weak 43

Resor

* När reste du senast?
Om man ikke regner med denne helgens utflykt til Clonsilla og en helgetur til Bray i september, så var det da jeg kom tilbake hit i september. Norge-Irland altså.

* Vilka länder har du besökt?
Norge, Sverige, Danmark, Finland, Estland, Latvia, Skottland, England, Irland, Frankrike, Sveits, Spania,Italia, Tyskland, Belgia og Luxembourg. Det begrenser seg dessverre til vest-Europa. Jeg har ikke engang vært i Bergen eller Trondheim. Men jeg har vært særs mange steder innenfor de landende jeg nevnte ovenfor...

* Drömresemålet?
Sydpolen og mest sannsynlig går det an å reise dit i fremtiden. Eller New York står også høyt på listen nå.

* Roligaste reseminnet?
Da jeg tok toget alene fra Lyon til Roma og møtte en gal fyr fra Napoli og ble reddet av en svart mann fra Elfenbenskysten som tok meg med ut for å spise lunsj dagen etter, sammen med to andre fra samme lang som jeg trodde var gift, men som ikke var det...

* Tråkigaste reseminnet?
Ti timer innestengt på en flyplass i Frankfurt pga flykapring.

No comments: