Sunday, October 01, 2006

It's just another rainy day...

Da jeg kom hjem i gaar kveld halv tolv, hadde jeg ikke vaert hjemme paa omtrent 30 timer. I stedet for aa gaa rett til sengs, diskuterte jeg hvorfor man boer laere spraak med Marco foer jeg skrev en CV. Sovnet ikke foer klokken var naermere ett, noe som definitivt ikke var saa lurt. Likevel var det hyggelig aa se igjen alle som man ikke har sett siden foer sommeren. Rolf, Jenny, Iain og Silvia har flyttet inn i et kjempekoselig hus i Raheny. Rolf og Silvias rom er paa loftet,men helt utrolig stort og herlig. Koselig fest i alle fall!

Jeg sto opp klokken ti i dag, og solen skinte saa jeg gikk optimistisk ut av huset paa vei til storshopping hos ALDI. Dessverre var lykken kortvarig og jeg maatte snu, klissvaat foer jeg hadde kommet saa langt som til jernbanebroen. Deretter tok jeg med meg Edward Said og tok toget til byen i stedet. Planen var egentlig at jeg skulle levere CVen min paa to jobber, men jeg regner med at jeg gjoer det i morgen ettermiddag i stedet, foer jeg skal moete Gro, Harald og Espen paa flyplassen.

Saa ettersom det ikke blir noen insats gjort i dag, som foelge av uendelig procrastination regner jeg med at jeg skal ta turen til Ildico for lunsj klokken ett og hygge meg med henne foer jeg skal paa Hare Khrisna festival i Temple Bar.

I morgen starter Fresher's Week og da naermer det hele seg raskt.

No comments: