Friday, August 25, 2006

Friday I am in love

Dette er den siste fredagen jeg jobber i år. Deilig å tenke på at det er mindre enn en uke igjen, faktisk bare denne og så fire dager til. Gleder meg til jeg er ferdig nå!

Vi spiste pizza med Halden Turist i går, og sjefen kom akkurat to minutter for sent og et minutt for tidlig. Jeg hadde akkurat gått inn for å ringe til Gro og så kom han spaserend forbi. Han kjeftet virkelig ut Bjarne og Helene for å sitte ute og ikke ha på seg vestene sine, mens meg ba han bare vaske litt i vanntårnet. Jeg liker ikke sjefen, men hvem gjør vel egentlig det?!

I kveld skal jeg guide noen nedelendere i museet på fransk og jeg må nok kanskje forberede meg litte grann innen den tid. Men det skulle ikke by på noen kjempestore problemer, det som blir utfordrende blir å oversette Dag Sæther direkte fra svensk. Utfordringer, utfordringer. Endelig får jeg noe å gjøre på jobben.

I morgen har jeg fri, eller dvs. teaterøvelse og kakespising hos mor. Deretter skal jeg være sammen med Lars Ole ettersom han kommer hjem i dag.

No comments: