Saturday, August 26, 2006

Just another day in Paradise

Endelig en friday. Det var rart å våkne opp uten å måtte tenke på at jeg skulle på jobb. Teaterøvelsen i dag gikk greit nok, men jeg syntes nesten det er litt for flaut noen ganger. Ikke er det noen instruksjon og overhodet ikke noe særlig spill, bare masse aktører for å bringe handlingen fremover.

Huset er stille og rolig, bare en militær og en musikker igjen.

Etter kaker hos mor og middag hos Lars Ole gikk vi på teater på festningen for å støtte opp om det lokale kulturlivet. "Jean&Julie" var en veldig god forestilling, kanskje litt lang men passet bra til Cecilie Jørstads sensuelle spill. Best av alt var i alle fall mannen som elsket med en kontrabass, det var praktfult. Kvelden endte med min kjære Lindemann og Aidan på skype.

I morgen skal jeg guide masse revisorer i tillegg til vanlig jobbing. Det kommer til å bli en lang dag, men artig lell. Skal på "Uro" med Lars Ole senere.

Heldigvis fant jeg kameraet mitt, så nå mangler bare DVD'n til Lars Ole. Har noen sett den?

---
Nye bilder kommer her!

Dette er meg og Marion kvelden før hun dro
The end

Astrid og jeg i Gamlebyen i Fredrikstad
Lovely sisters

This one got it all
Stonecarvings

No comments: