Sunday, August 27, 2006

I say hello, you say hello, we never got to say goodbye

Guidet herlige geriatriske sogn- og fjordinger i dag. Tror jeg allergisk mot Rød Herregård. De andre hadde struts, men jeg spise fiskepinner hos mor før jeg dro til tante Bitten og fikk nydelig vafler. Deretter kom regnet og jeg dro hjemom før jeg fikk dro på kino. Uro var en latterlig dårlig film, eller var det bare jeg som ikke tok den?

Oppdaget en gammel blogg i dag, som jeg ikke har skrevet i siden 2004. Høsten terminal føles som en evighet siden nå. Det er virkelig på tide at jeg får reist til Dublin igjen. Dessverre så gikk det ikke i orden med rommet i Rathmines. Tror egentlig at Pam er more sorry than I am. I morgen er det bare fire dager igjen til jeg er ferdig på jobben. Nydelig tanke.

Det kommer til å bli fult her til helgen, så jeg må flytte i løpet av uken. Det visste jeg jo, for jeg vil jo heller egentlig ikke være her. Det er ikke plass.

No comments: