Thursday, August 31, 2006

Oh, all those midsummer nights...

Jeg har mistet stemmen. Skriker til ungdomsskole elever om dagen, og publikummere og kvelden og halvveis ut i stykket i dag så streiket stemmen. Da blir det varm whisky med ingefær og sitron når man kommer hjem, tidlig i seng i dag også blir det! Kjenner jeg meg rett er den borte til i morgen.

Forestillingen blir sikkert bedre, selvom jeg kun har oversikten over min egen gruppe. Blir til at jeg organiserer masse små nisser som bare er elskelige også, varmer dem litt opp før forestillingen og sånt. De underjordiske kommer seg også veldig bra nå.

Siste dagen på jobben i dag også, hyggelig avslutning med pizzalaug og Bjarnes hjemmebakte kaloribombe av en kake. Svein og Kari kom også, sammen med elektrikker gutta og det ble full fest. Kjempehyggelig etter at den siste forestillingen jeg hadde med "Sofie Giftmorderske" tok siste rest ut av meg når det kommer til stemmebruk. Bare en, toppen to dager igjen. Dvs åtte ganger skrike på ulydige åttendeklassinger. Et lyspunkt i hverdagen var i alle fall at Gudmund dukket opp og han hadde masser av tid til meg og vi fant ut at vi gjerne burde lage teater sammen snart igjen!

Tror det blir loppekassen neste!

No comments: