Wednesday, November 01, 2006

The aftermath of Halloween

Det kom ingen barn hit i går, så vi har massevis av sjokolade og potetgull rett innenfor inngangsdøren! Yum, yum, det hjelper på når man er syk.

Var hos Aidan fra i går til i dag, og ville at han skulle passe på meg og ta vare på meg. Det var bra bortsett fra at jeg våknet opp i dag morges og følte meg veldig dårlig. Deretter var toget mer enn en time forsinket og alt jeg skulle gjøre før presentasjonen i US history forsvant. Hater når sånt skjer, men hva kan man gjøre med det. Humøret mitt svingte rask over til "I don't give a shit". Tror nesten jeg må gå til legen i morgen, for jeg hoster så mye at jeg får vondt i magen av det. Dessuten orker jeg svært lite for tiden, gå i trapper og sånt bruker opp det lille jeg har av energi.

I morgen er det atter en dag.

No comments: