Wednesday, November 22, 2006

Did I confess to you?

Gud må ha vært tissatrengt i dag, for som det regner! Ble nesten klissvåt bare på vei fra togstasjonen og hjem, vanligvis blir jeg bare klissvåt når jeg går til stasjonen.

Vi hadde en tutorial som gikk overraskende fort i dag, foreleseren i econometrics måtte kaste oss ut og jeg traff Leandro igjen. Vi hygget oss med choclate biscuit cake i går.
Temaet av slaveri og debatter for og i mot, men vi kom dessverre ikke frem til noen konklusjon dessverre. Quincy hadde på seg en full dress i dag, med et rødt slips og hadde omtrent beina på bordet mens han siklet på Aidan i dag. Han er nemlig veldig betatt av Aidan ( selvom seksuell legning fortsatt ikke er bekreftet) og stirrer på han omtrent hele tutorialen. Morsomt!

Sovnet i REEP forelesningen som atter en gang var en repetitsjon av de tre foregående. Stemmen hans gjaller i Regent House hvor akkustikken er fryktelig og det er enten altfor varmt, eller altfor kaldt.

M. gjør fremgang i fransk nå, det kommer seg litt etter litt. Håper vi kommer i mål før sommeren. Læreren hans retter, men gjør også mange feil. Nåja, det gjør jeg også av og til,men jeg retter dem jo opp gjerne.

I morgen skal vi ha en tur ut og være sosiale med history society, og det ser jeg faktisk frem til. Har ikke vært sosial på veldig lenge. Messrs Macguires er stedet.

No comments: