Saturday, November 04, 2006

Freedom isn't what you think it is

Føler meg litt bedre i dag. Men klarte ikke å sovne i går kveld, så jeg satt oppe til halv tre og spilte diverse teite tetris spill på nettet. Sto opp og spiste en stor porsjon grøt før jeg leste litt om Representative Governments in Modern Europe. Atter en gang, Finland er ikke en del av Skandinavia!

Været er litt mildere i dag, og om jeg klarer å skaffe nok mot skal jeg ta meg en tur ut og gå etterpå. Må handle inn litt middagsmat også til i kveld også. I morgen skal jeg prøve å gjøre litt på essayet mitt også, slik at det blir ferdig i god tid. Tror jeg har de fleste argumentene mine klare om hvorvidt finsk og franske semi-presiential systems are more presidential than parliamentary.

Solen skinner og vi tørker klær ute (for annen gang i år...)

1 comment:

Linn said...

Finland er vel en del av Norden, eller the nordic countries, men ikke en del av Skandinavia? eller no?