Friday, November 17, 2006

In the middle of the night

Hvis sykdom er straffen for dårlig karma i et tidligere liv, så må jeg ha vært en grusom person før jeg ble Ingeborg! Bihulene mine virker ikke som de har tenkt til å gi seg, jeg er ser ut som en vaskebjørn med røde ringer rundt øynene, og legger jeg meg ned så fylles de opp med enda mer dritt. Begynner å bli mektig lei av dette nå, og enda verre er det at jeg forvandles om til en person som skriver om slimproduksjonen sin på internett.

Drittlei pleide vi å kalle det back when på Ca.etc. Joachim laget også en sang "Drittlei" på melodien til Sailing av Rod Stewart. Those were the days. Ikke bare blir jeg hengende etter på skolen pga at jeg er syk,men jeg går glipp av omtrent alt det sosiale også. I kveld var det HistPol class night out in Keogh's, men jeg gikk glipp av den ettersom jeg tilbrakte hele kvelden til sengs.

Marco laget te til meg, så det har blitt noen positive endringer her i alle fall. Jeg spurte om han skulle ut i kveld, men det skal han visst i morgen. Out and go dancing! Nå har han også blitt en del av the "young professionals" - håper han liker det. Han liker i alle fall den nye jobben sin.

Vi har fortsatt et vedvarende søppelproblem og det blir nok jeg som må til unsettning i morgen og kjøpe søppelsekker og kaste ut de tre posene vi har. Vi har søppel fra til sammen tre uker her nå, og det lukter unektelig søppel i hele huset. Marco går crazy når det kommer til å polere og pusse ting, han er fokusert på at ting må være renslig, men han har søppelet sitt stående overalt i hele huset. Vel nå flytter han nok ut snart.

2 comments:

malou said...

Finnes det ikke leger i Eire? Gå til doktorn, jente, få deg en skikkelig undersøkelse.Du må da skjønne at du må ta godt vare på deg selv, når det ikke er noen mammaer der til å gjøre det! Drikk masse, helst varmt, hold sengen mest mulig - og bli frisk!

Ingeborg said...

Doktoren sier at jeg har akkutt bihulebetennelse og gir meg bare antibioktika som ikke funker og ber meg gå hjem og sove. Så det er det jeg gjør...