Sunday, November 26, 2006

Tjejsnack week 47

Barndom

Hur såg du ut när du var liten?
Jeg hadde langt hår og tenner plassert litt her og der. Prøver å finne bilder...

Vad var din favorit lek/leksak?
Jeg hadde en spekkhogger jeg var veldig glad i, og en gris som Peer tok fra meg. Ellers så var jeg ikke så opptatt av materialistiske leker da jeg var liten.

Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
Det kommer an på hvor langt tilbake en går... I barnehagen var det Johannes i alle fall!

Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Johannes, nettopp fordi han tok meg opp på toppen av en lekbåt og deklarerte at vi skulle gifte oss, da vi var tre år gamle.

Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
3600 gram og jeg tror jeg var ca 50 cm. Glemmer gjerne sånt i lengden...

No comments: