Wednesday, November 29, 2006

Tjejsnack week 48

Looks like I am posting nothing but Tjejsnack at the moment and that's right. Things are running up to Christmas now and I have a lot to do!

6 month anniversary coming up on Sunday as well!

Anybob,

Tok meg frihet til å oversette til norsk denne gangen...
Djur:

Har du noen husdyr?
-med mindre hybelkaniner teller er svaret nei. Mor har en katt som heter Froda,men hun teller ikke.

Hva har du hatt av husdyr?
-Da jeg var liten hadde vi to afganske mynder, Kahn og Pavlov. Så hadde vi en collie som heter Victor og mor har altså denne katten oppkalt etter Frode Johnsen, tidligere landslagspiller.

Hva het ditt første husdyr?
-Kahn og Pavlov. De var der da jeg ble født.

Er det noe husdyr du gjerne skulle ønske du kunne hatt?
-Nei. Lars Ole vil ha det til at Ingo hater dyr. Det er ikke sant. Men jeg er så allergisk. Forøvrig liker jeg giraffer.

Om du fikk bli et dyr i ditt neste liv, hva skulle det være?
-Hmm. En elg eller en sjiraff. Om jeg ikke blir en homofil mann, så kan jeg vel bli fornøyd om jeg blir en homofil sjiraff.

2 comments:

malou said...

Har du som mål att bli homofil man i ditt nästa liv? Varför det?

Ingeborg said...

Åh, jeg trodde du visste det... Jeg har funnet opp en egen religion hvor målet er å bli homofil. Reinkarnasjon er også et sentralt tema. Når man har oppnådd status som mann og homofil er nirvana neste stopp. Grunnen til at homofili har blitt behandlet så negativt i tidenes løp er fordi folk har vært sjalu. Spesielt kirken, som påstår at de er den eneste vei til frelse... ehh.. nirvana.

Jeg kunne godt tenkte meg å være sjiraff bare for å være det også.